tirsdag den 1. august 2017

What I Wore & Did On Rodos (video)

Hey loves! I've finally come home from my week on Rhodos with my mother, father and younger brother. The trip had everything I needed; relaxation, adventure, new experiences and new places. I've seen both the obligatory sights, but also some things that I've loved just as much too.
So with that I of course vlogged most of the trip and made a video out of it for you all to see. I hope you enjoy watching it, cause I've enjoyed editing it and reliving some of the best things!


Hej elskede! Jeg er endelig kommet hjem fra min uge på Rodos med min mor, far og lillebror. Turen havde alt jeg havde brug for; afslapning, eventyr, nye oplevelser og nye steder. Jeg har set både de obligatoriske seværdigheder, men også nogen ting jeg har elsket lige så meget.
Så med det vloggede jeg selvfølgelig det meste af turen og lavede en video ud af det til jer. Jeg håber at du kommer til at kunne lide den, for jeg har nydt at redigere og genopleve de bedste ting!







The old city of Rodos



I've made a blogpost with more about my trip to Lindos




The beautiful, beautiful, beautiful, butterfly valley!



Snorkeling was definitely one of the greater experiences

Ingen kommentarer:

Send en kommentar