søndag den 6. august 2017

What I Eat In A Day On Vacation (Vegetarian)

Hey loves! So far I've been on many trips outside my cozy hometown this summer and when out I often eat different from what I would if I had to make it myself. On Rodos they had a lot of delicious salads, but also a lot of delicious breads, spreads, pasta dishes and so much more. So here is what I ate one of the days:


Hej elskede! Så indtil videre har jeg været på mange ture uden for min hyggelige hjemby denne sommer, og når jeg er ude spiser jeg ofte anderledes end hvad jeg ville, hvis jeg skulle lave det selv. På Rhodos havde de mange lækre salater, men også en del lækkert brød, smørbare lækkerier, pastaretter og så meget mere. Så her er hvad jeg spiste en af dagene:


Breakfast: Greek Yogurt With Fruit & Granola
This is something I often eat at home as well and since I was in Greece I obliviously had to eat Greek yogurt there as well. Most of the fruits that I've ate while on Rodos was so delicious, so of course I had to add that to my yogurt. 


Morgenmad: Græsk Yogurt Med Frugt Og Granola
Det her er noget jeg også ofte spiser derhjemme, og eftersom jeg var i Grækenland skulle jeg naturligvis spise græsk yogurt. Stortset al frugten jeg spiste på Rhodos var så lækkert, så selvfølgelig skulle jeg bruge det på min yogurt.


Lunch: Bread With Spread
Me and my mother decided to share a plate of dippers and spreads for lunch that included tzaziki, hummus, aubergine spread, a garlic thing and so much more that I honestly didn't knew what was, but was definitely vegetarian. So delicious, and kept me going for a long time. 


Frokost: Brød Med Smørelse
Mig og min mor besluttede os for at dele en tallerken af dippers og smørbart til frokost som inkluderede tzaziki, hummus, smørbart aubergine, en hvidløgs ting og meget mere som jeg ærligt ikke vidste hvad var, men helt sikkert vegetarisk. Så lækkert og holdte mig mæt længe.


Snack: Icecoffee
Cause I love my coffee, also in the summer, and especially in the heat that I've experienced on Rodos I loved to drink it cold. One day I had it with ice cream, but this one was just coffee with ice and milk, just the way I prefer it. 


Snack: Iskaffe
For jeg elsker min kaffe, også om sommeren, og specielt i den varme som jeg oplevede på Rhodos elskede jeg at drikke den kold. En af dagene havde jeg også vaniljeis i, men denne her var bare en kaffe med is og mælk, lige som jeg foretrækker det.


Dinner: Veggie Tortellini Dish
Sorry about the bad picture but this was so delicious! Tortellini's filled with cheese covered in tomato sauce with a lot of vegetables like mushrooms, corn and a lot of other delicious things.


Aftensmad: Grøntsags Tortellini Ret
Undskyld for det dårlige billede, men det var så lækkert! Tortellinier fyldt med ost dækket i tomatsauce med en masse grøntsager som champignoner, majs og en masse andre lækre ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar