tirsdag den 8. august 2017

First Day Of School Outfits (video)

Hey sweeties! I have my first day of school this Wednesday and I'm both excited to begin my last year of high school (scary) and nervous. Every year the first day of school is like a fashion runway where everybody is showing of the outfits and clothing they've purchased over the summer, so of course I do the same!
But if you still need some inspiration on how to style that new item or new ways to style some of your old clothes then these three outfits are some that I find great for the first day of school. I've also tried to have a bag with every outfit that works great for the first days of school where you always get a ton of new books for the following year. 


Hej svesker! Jeg har min første skoledag denne onsdag, og jeg er både spændt på at begynde mit sidste år af gymnasiet (skræmmende) og nervøs. Hvert år er den første skoledag et modeshow hvor alle viser deres nye outfits og tøj frem som de har købt hen over sommeren, og selvfølgelig gør jeg det samme!
Men hvis du stadig mangler noget inspiration til hvordan du kan style det nye stykke tøj eller nye måder at style dit gamle tøj på, så er de her tre outfits nogen som jeg finder gode for første skoledag. Jeg har også prøvet at have en taske til hvert outfit som fungerer godt til de første skoledage, hvor man altid får en bunke nye bøger til det følgende år. 












Pants, similar | Shirt | Shoes, similar | Bag: From Rhodos





Ingen kommentarer:

Send en kommentar