søndag den 20. august 2017

My Grandmothers Birthday | Min Bedstemors Fødselsdag

Hey loves! I've had such a wonderful weekend and especially Sunday that I spend together with my family to celebrate my grandmothers 85th birthday. My brother went to boarding school last week so seeing him and all my other lovely family members once again really topped of the weekend. There was a lot of nice food, talking and awful singing skills. 
My grandmother is such a lovely lady and to a nice occasion like this I of course felt like wearing a dress. I recently found this dress on Zaful and I just adore it! It's such a cute dress and suitable for both a everyday look or for something more formal with a nice shoe like I did this weekend. I really like the flared sleeves and if you're interested in dresses similar to this one then you should definitely go check out their 'Flare Sleeve Dress'-collection that has a lot of beautiful dresses with flared sleeves.


Hej elskede! Jeg har haft en så vidunderlig weekend, og specielt søndag som jeg brugte sammen med min familie for at fejre min bedstemors 85-års fødselsdag. Min bror tog på efterskole sidste weekend, så det at se ham og mine andre dejlige familie medlemmer endnu en gang toppede virkelig weekenden. Der var en masse god mad, snak og forfærdelige sangstemmer.
Min bedstemor er en så dejlig dame, og til en fin lejlighed som denne følte jeg selvfølgelig for at have en kjole på. Jeg fandt fornylig denne kjole på Zaful, og jeg elsker den! Det er en så sød kjole og passende til både et hverdags look eller til noget lidt mere formelt med en pæn sko som jeg gjorde denne weekend. Jeg elsker virkelig de flared ærmer, og hvis du er interesseret i lignende kjoler så skal du helt sikkert tjekke deres 'Flare Sleeve Dress'-kollektion ud, hvor der er mange smukke kjoler med flared ærmer.


Dress | Bag, similar | Bracelet, similar & similar


  



Thanks to Zaful.com for collaborating with me on this post

Ingen kommentarer:

Send en kommentar