lørdag den 5. august 2017

Back To School Dress Wishlist

Hey loves! The first day of school is (too) close now, and with that we probably all know of the dilemma with having to decide what to wear for our first day. If I don't know what to wear I always like to go for a dress since that for me always is a safe choice. So I'm thinking about wearing something new, but still a dress so it's a bit summer like and feminine. 
In this post I've gathered some inspiration on which dresses you eventually could wear on the first day of school to kick of the school year with something trending.


Hej elskede! Den første skoledag er (fór) tæt på nu, og med det kender vi nok alle til problemerne ved at skulle beslutte hvad man skal have på på sin første dag. Hvis jeg ikke ved hvad jeg skal have på går jeg altid efter en kjole eftersom en kjole for mig er et sikkert valg. Så jeg tænker på at have noget nyt på, men stadig en kjole så det er lidt summer-agtigt og feminint.
I det her opslag har jeg samlet lidt inspiration til hvilke kjoler du eventuelt kunne kunne have på på din første skoledag for sparke året igang med noget trendy. 







You can find a lot of similar styles like these ones on the Zaful website following the tag Dress Flower, if you're just as in love with flower print on dresses like I am.


Du kan finde en masse lignende stile som dem her på Zaful's hjemmeside og følger tagget Dress Flower, hvis du er lige så forelsket i blomsterprint på kjoler som jeg er.



I've already talked a lot about my love for flared sleeves and light materials in the summer time, but if you love this style you can find many more in this category: Flare Sleeve Dress.


Jeg har allerede snakket omkring min kærlighed til flared ærmer og lette materialer i sommertiden, men hvis du elsker denne stil kan du finde mange flere i denne kategori: Flare Sleeve Dress.



Sometimes it's nicer to tone it down a bit, and a simple one-coloured dress is something you can't go wrong with, especially if you try to make it even cuter with some laces, I just adore this category: White Dress Lace.


Nogengange er det bare rarere at være lidt mere afslappet og en enkelt-farvet kjole er noget du ikke kan gå galt med, specielt hvis du gør det endnu sødere med nogle blonder, jeg elsker virkelig denne kategori: White Dress Lace.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar