fredag den 21. juli 2017

Art

I've always loved and been fascinated by art. With that love I've always known I've wanted to do something in life with creativity. I've tried out art in many ways; painting, drawing, writing, makeup and a lot of other things, but one thing that has always fascinated me and something I've always been drawn back into when feeling creative, is fashion. 
I love writing with all of my heart, but getting the chance to not only express myself through words but also through what I wear is a whole new way of viewing the world. 
People always say that you can't judge a person by their looks and maybe not, but what they've chosen to put on that day tells not only a lot about the person behind that outfit but also the mood and feelings that person is walking around with that day. 
To me art is so much more than just paintings, it's a way to express your feelings without having to say them out loud. If it's through paint, writing, makeup or fashion doesn't really matter, cause sometimes it's so much easier to say what you're feeling if you don't have to say it out loud. 


Jeg har altid elsket og været fascineret af kunst. Med den kærlighed har jeg altid vidst, at jeg ville lave noget kreativt med mit liv. Jeg har prøvet kunst på mange måder; maling, tegning, skrivning, makeup og en masse andre ting, men én ting som altid har fascineret mig, og noget som jeg altid er blevet trukket tilbage til, når jeg har følt mig kreativ, er mode.
Jeg elsker at skrive med hele mit hjerte, men at få chancen for at udtrykke mig selv gennem ord, men også gennem hvad jeg har på er en helt anden måde at se verdenen på.
Folk siger altid at man ikke kan dømme folk ud fra hvordan de ser ud og måske ikke, men hvad de har valgt at tage på den dag siger ikke kun noget om personen bag tøjet, men også noget om humøret og følelserne den person går rundt med den dag.
For mig er kunst mere end bare malerier, det er en måde at udtrykke dine følelser uden at skulle sige dem højt. Hvis det er igennem maling, skrivning, makeup eller mode er sådan set lige meget, for nogen gange er det meget nemmere at sige hvad du føler, hvis du ikke behøver at sige det højt. 




Ruffled Off Shoulder Chiffon DressShoes
Find similar off shoulder chiffon dresses on the Zaful website















Thanks to Zaful for collaborating with me on this post
Thanks to Jorúnn Maria Dalsgaard for helping me with the pictures

Ingen kommentarer:

Send en kommentar