lørdag den 29. juli 2017

4 Styles For Trending Statement Earrings | 4 Stile Til Moderigtige Store Øreringe

Hey sweeties! One thing is that statement earrings has become a huge trend this spring and summer and I adore it, but in the category called statement earrings there is a few particular kinds of earrings that is seen more often. Not only am I looking for a cute pair in every category (cause I looove earrings), but I also thought that you might like to get an idea of what jewelry to buy next with this post.


Hej svesker! En ting er at store øreringe er blevet en stor trend dette forår og sommer, og jeg elsker det, men indenfor denne kategori som hedder store øreringe er der et par specielle slags øreringe som er set oftere. Ikke kun leder jeg efter et sødt par indenfor hver kategori (fordi jeg eeelsker øreringe), men jeg tænkte, at du måske også gerne ville have en idé om hvilke smykker der skal købes næste gang.

Metals

Both talking about colour and material, something that can tone an outfit both up and down. I love my metallic looking earrings whenever I'm wearing a more outgoing, colourful outfit to mat it down, or if I'm wearing something one-coloured to give some shine to the look. The material of course comes in every shape and size, and maybe you can even mix with some of the other trends.


Her snakker jeg både om farve og materiale, noget som kan tone et outfit op og ned. Jeg elsker mine metalisk udseende øreringe når jeg har et mere udadvendt, farverigt outfit på til at matte det lidt ned, eller hvis jeg har noget ensfarvet på for at give noget glamour til looket. Materialet kommer selvfølgelig i mange former og størrelser, og måske kan du matche det med en af de andre trends. 




Fringes

Definitely in the top of trends. Not only is it something I've seen a lot on clothing but also hanging on earrings. Some are huge going down to the shoulder, but others are more suitable for both a everyday look or something festive. Also a great idea to have if you're a bit bored in class and need something to keep your hands busy (not that I'm guilty of doing so of course).


Helt sikkert i toppen af trends. Ikke er kun er det noget jeg har set meget på tøjet, men også sæt hængende i øerne. Nogen er kæmpe og går ned til skuldrene, andre er lidt mere passende til et hverdags look eller noget mere festligt. Også en god idé at have hvis du keder dig lidt i timerne og har brug for at holde dine hænder beskæftiget (ikke at jeg er skyldig i at gøre det, selvfølgelig).




Hoops

Probably the biggest trend of them all, and also the easiest one to style. The hoops can come in every size and probably match every outfit since most of the styles are quite simple but you can still manage to make a statement to your look.


Nok den største trend af dem alle, og også den nemmeste at style. Ringene kan komme i enhver størrelse og sikkert matche ethvert outfit eftersom de fleste stile er ret simple, men formår stadig at sætte et mærke på dit look. 


Different Shapes

A trend I've talked about before, predicting that this was going to be a huge trend in SS17, and also a trend I've been looking forward to see more of. I love to challenge myself especially when it comes to fashion and it has been a challenge to mix and match earrings that I thought would look nice together. Luckily now you're able to buy two different shaped earrings in one package, I call that a good deal.


En trend som jeg har snakket om før, hvor jeg forudså at det kom til at blive en stor trend i SS17, og også en trend jeg har set frem til at se mere af. Jeg elsker at udfordre mig selv, specielt når det kommer til mode, og det har været en udfordring at mikse of matche øreringe som jeg synes ville se flotte ud sammen. Heldigvis er der nu mulighed for at købe to forskellige øreringe i en pakke, det kalder jeg et godt tilbud. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar