tirsdag den 2. maj 2017

One Skirt, Three Spring/Summer Outfits

Hey sweeties! I've loved this skirt for so long now and for multiple reasons like it being so simple so it matches with everything. I'm not that much into blacks in general but for some reason this skirt just appealed to me and I've loved it ever since I bought it. 


Hej sødeste! Jeg har elsket denne nederdel rimelig længe nu og for mange grunde som at det er simpelt, så det matcher med alting. Jeg er ikke så meget til sort generelt, men af en eller anden grund appelerede denne nederdel bare til mig og jeg har elsket den lige siden jeg købte den.

Look 1:










Skirt | Shirt | TightsBoots | Wallet similar

Look 2:








Skirt | Bodystocking Similar | Blazer | Shoes SimilarBag

Look 3:










I really hope you enjoyed reading along and seeing the video, remember to follow along on any social media to see whenever something new comes up, big kiss!!!


Jeg håber virkelig at du nød at læse med og se denne video, husk at følge med på et af de sociale medier for at se hvornår jeg lægger noget nyt op, stort kys!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar