lørdag den 6. maj 2017

Friend-day In Copenhagen | Vennedag I Københaven

Hey friends! Today has been such a wonderful day, I've spent it in the great company of some of my best friends. I really appreciated them wanting to go along with me on an exciting day like this. We casually started of the day with waiting on a lovely cafe and my friends shared a omelet. Me, a bit nervous, felt full and just ordered a cappuccino. 


Hej venner! Idag har været en vidunderlig dag, jeg har brugt den i det bedste selskab bestående af nogle af mine bedsteveninder. Jeg satte virkelig pris på at de tog med mig på en spændende dag som denne. Vi startede stille ud med at vente på en dejlig café, og mine veninder delte en omelet. Jeg, en smule nervøs, følte mig mæt og bestilte bare en cappuccino. 


First I had an appointment in Copenhagen, but when that was over we had a stroll through an outlet store for Envii, a store I looove! Then, as assumed, we headed towards the center of Copenhagen to get some shopping done on Strøget. Even though none of us really bought anything due to the heavy crowds of people, we still had such a fun time and ate a lovely, big, lunch while enjoying the (finally) great weather!


Først havde jeg aftale i København, men da det var ovre gik vi en tur igennem en outlet butik for Envii, en butik jeg eeelsker! Så, som formodet, vendte vi næst næsen mod København centrum for at få shoppet lidt på Strøget. Selvom ingen af os rigtig købte noget på grund af de store mængder af mennesker, havde vi stadig en masse sjov og spiste en dejlig, stor frokost mens vi nød det (endelig) gode vejr!




I hope that your day has been just as amazing and I will hope to see you soon with another blogpost, tomorrow already? Big kisses!


Jeg håber at din dag har været lige så fantastisk, og jeg håber at se dig snart i endnu et opslag, imorgen allerede? Store kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar