onsdag den 17. maj 2017

Fashion Try On Haul - Zara, Boohoo, H&M, Etc. (Video)

Hey loves! These months are dangerous cause I'm always more of a shopaholic in the warmer months when a lot of the clothes is both cheaper and prettier. But most of the things I've purchased in this video are things I've been on the search for for a while. There will probably be a few more hauls in the future since I'm trying to change up a few things in my wardrobe and make it more 'me' for the summer months. 


Hej venner! Disse måneder er farlige for jeg altid er mere af en shopaholic i de varmere måneder, når meget af tøjet er både billigere og pænere. Men de fleste af de ting jeg har købt i denne video, er ting jeg har ledt efter et stykke tid. Der vil nok komme en del flere hauls i fremtiden, da jeg prøver at ændre et par ting i min garderobe og gøre den mere 'mig' til sommermånederne. 




Thanks for this time loves! It won't be long until I have another blogpost for you all so keep your eye out for that by following along on any social media page to your right. See you!


Det var alt for denne gang venner! Der går ikke længe før jeg har endnu et blogopslag til jer så hold øjnene åbne for det, ved at følge med på de sociale medier til din højre. Vi ses!


Things mentioned in the video:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar