mandag den 15. maj 2017

6 Budgetfriendly Skincare Products Worth Buying | 6 Budgetvenlige Hudepleje Produkter Værd At Købe

Hey beauties! My skin has been reacting wildly to the changing weather and broken out insanely. So I've been trying out a lot of products or returned to old ones that I've loved and used in the past. This is just a few of those products but I will recommend all of them by heart.


Hej skønheder! Min hud har reageret vildt på det ændrende vejr og brudt voldsomt ud. Så jeg har prøvet en masse produkter, eller gået tilbage til de gamle jeg har elsket og brugt i fortiden. Det her er bare et par af de produkter, men jeg anbefaler dem alle af hjertet.

Can be found here
The Body Shop - Honey & Oat 3-in-1 Moisturising Scrub Mask
My fragile skin hates most scrub masks, a lot of them makes my skin burn and sting like pure hell but this one I've found very soothing for my soreness. It's very gentle to rub on to the skin and leaves my skin feeling soft and moist afterwards.


The Body Shop - Honey & Oat 3-in-1 Moisturising Scrub Mask
Min sarte hud hader de fleste skrubbemasker, mange af dem får min hud til at brænde og stikke som helvede selv, men den her finder jeg passende til min ømhed. Den er meget mild at skrubbe på huden og min hud føles blød og fugtig efter.

* * *


Änglamark - Panthenol Balm
'For damaged skin' it says, oh, and my damaged, dry skin is thankful for this wonder cream. It has indeed helped my skin heal on my hands and the dry patches on my face. It's also a very allergy friendly product with no added perfume or colour which is great for sensitive skin.

Änglamark - Panthenol Balm
'For beskadiget hud' siger den, årh, og min beskadiget, tørre hud er taknemmelig for denne vidunder creme. Den har i al sin sikkerhed hjulpet min hud på hænderne og tørre pletter i ansigtet med at hele. Det er også et allergi-venligt produkt med hverken parfume eller farve, hvilket er skønt for sart hud.











Can be found her


Vichy - Hand & Nail Cream
I own way too many handcreames by now, but it also means that I've tested out a lot and I really love this one from Vichy. It dries in fast and is great for a handcream on the go, if you like me, likes to add some handcream right before going out.


Vichy - Hand & Nail Cream
Jeg ejer alt for mange håndcremer efterhånden, men det betyder også, at jeg har testet en del, og jeg elsker virkelig denne her fra Vichy. Den tørre hurtigt ind og er en god håndcreme at tage med på vejen, hvis du som mig godt kan lide at tage håndcreme på lige før du skal ud. 

Can be found here
Ceridal- Fedtcreme
If you need something that will give a longer lasting moist to your hands or any dry patch I will recommend this from the deepest of my heart. But only use this if you have extremely dry skin otherwise it will never dry in and be incredibly annoying.


Ceridal- Fedtcreme
Hvis du har behov for noget som vil give længerevarende fugt til dine hænder eller andre tørre pletter, vil jeg anbefale denne fra det dybeste af mit hjerte. Men brug den kun hvis du har ekstremt tør hud, ellers vil den aldrig tørre ind og være utrolig irriterende. 

* * *

Can be found here


The Body Shop - Tea Tree Skin Clearing Facial Wash
It has been a while since I've used this, but I still love it whenever I go back to it. My skin always feels light and fresh after using this and even though I don't use it that often I always feel my skin absorb the products I use afterwards quite well.


The Body Shop - Tea Tree Skin Clearing Facial Wash
Det er et stykke tid siden jeg sidst brugte denne, men jeg elsker den stadig hver gang jeg går tilbage til den. Min hud føles altid let og frisk efter brug, og selvom jeg ikke bruger den så tit, så føler jeg altid at min hud suger, de produkter jeg bruger efter, godt ind.








Can be found here





Matas - Luksus Bodylotion
Again a light, good on the go cream for a fast moisturized body especially after shaving. After a shower I always love to spread a few pumps all over my body for a nice, fresh feeling.


Matas - Luksus Bodylotion
Igen en let, god creme til at tage med på vejen for en hurtig blød krop, specielt efter barbering. Efter et bad elsker jeg altid at bruge et par pump ud over hele kroppen for en dejlig, frisk følelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar